Bränt fläsk.

image245

Nu finns det en anledning att kalla mig mitt födelsetecken.
Jag glömde mig själv ute i solen, så nu är jag sådär seg och bränd i kanten som bara fläsk kan bli.
Men om ett par dagar har jag mörnat, IGEN?!
Det är dock inget en redan bränd fläsk kan bli.
Det är egenskapen som skiljer mig och en bit fläsk åt, mycket mer är det inte.

Idag har jag städat huset så att den där förbannade kärringen som Anne skrämt upp mig med ska undvika att svassa omkring på undervåningen, eller för den delen allrummet, medan jag ska försöka sova.
Jävla kärring, Anne alltså, som skrämmer mig.
¨
Nåväl, uppdatering om Staffan, han ligger före Daniel efter halva loppet på tiden 2,07, någonting.
MECKET PRA JOPPAD!!

Medan hanen är ute och springer hem kött har jag som en så god husfru (fru och fru) jag är, bäddat sängen.

ps. glöm inte fläsket på.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

taiwanesen hade följande att tillägga:

nu undrar jag dock vad i helsike du är för stjärntecken som du lever upp till genom att skaffa dig en fin stekyta? :O
hoppas du lyckats hålla din "bringa" skyddad från nyfikna äldre kvinnor idag! xP

*smyghejjar lite på staffan samtidigt som jag försöker skicka lite regndanskrafter till Sverige så att ni inte torkar ut!*

2008-05-31 @ 19:42:47
Hanna hade följande att tillägga:

Kräfta så klart!


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback