Photoshop.

Photoshop, photoshop, photoshop, jag säger då det.
Teknikens under till den fula människan.

Jag har nu, i timmar, och åter timmar roat mig med att "photoshopa".
Jag måste säga att jag är mäkta nöjd med resultatet.



Men det är inte utan att nämna att det är lite obehagligt.
Photoshop alltså.
Om jag kan göra detta, med lite fix och trix på min egna dator hemma,
vad kan inte då tidningar, etc. göra?
Därför borde man titta, och inte minst tänka en extra gång innan man lägger upp målet
att se ut som den snygga tjejen på förstasidan till Cosmopolitan.
Who knows what she really looks like?

Så här såg hon ut innan jag började smörja in henne med photoshop.



Läskigt som fan.

Photoshop är din vän

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

ohhh I like her!
e hon ledig? :P

2008-02-13 @ 01:25:31
Hanna hade följande att tillägga:

500 kr för en avsugning?

Henrik hade följande att tillägga:

Jävlar! Det är ju sjukt! Sjukt bra gjort! :)

2008-02-13 @ 01:35:44
frida hade följande att tillägga:

nja, 500 spänn känns lite väl dyrt alltså. jag är ju inte gjord av pengar!

2008-02-13 @ 23:51:53
Mandy hade följande att tillägga:

Tänk om du kunde fixa sådär i verkliga livet också.. då skulle du vara rik

2008-02-15 @ 10:17:28
URL: http://themandy.blogg.se
Cissi hade följande att tillägga:

scarry men coolt gjort

2008-03-02 @ 16:15:56
URL: http://pantamera.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback