Barn.

Det luktar testoseron där ute.
A preposterous amount of testosterone.
Preposterone alltså.

Det sitter tre karlar utanför sovrumsdörren och spelar spel, trycker på knappar och diskuterar olika anfallsstrategier. Själv ligger jag i sängen och har fördrivit tiden med sims 2, känner mig nöjsamt road.
Ska precis på straxen gå ut i stallet och ta hans om "sjuklingen".
Tösen ter sig dock redan bättre.

Så, nu innan jag berger mig måste jag väl kunna få ställa en enkel fråga?
Är det verkligen så att vem som helst verkligen får föda barn?
Varför är det en mänsklig rättighet att få föröka sig?
Är vi inte redan rätt så många här på jorden? Måste verkligen ALLA nedärva sin genetiska uppsättning?
Hade det fortfarande funnits någon typ av naturligt urval hade det inte varit så.
Det är en smula tragiskt.
Nu är inte jag den som har rätt att säga vem som har rätten att skaffa barn och inte, men ibland kan jag tycka att man kanske borde ha lagstifftat något typ av test för lämplighet att skaffa barn.
Ja, eller något.
Det är just det, jag vet inte riktigt.
Allt har börjat kännas så orimligt, ibland.

Nej, nu får det vara.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Johanna hade följande att tillägga:

är det någon särskild person vi syftar på ?

Hanna hade följande att tillägga:

Det behöver det nödvändigtvis inte vara.

2008-02-09 @ 19:00:35
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback