take me beautiful

en del, om dom dragit på sig något, kan, om dom vill, eller ska jag säga, inte vill, göra det mer än tio gånger om dagen. och den del, om tarmen får bestämma, inte alls. det behöver inte handla om att vara hård, den kan bara vara lite obekväm, eller kanske väntar på rätt tillfälle. min väntade, tills det att den kom hem. borta bra men hemma bäst säger tarmen, jag säger, du får ta och vänja dig av med det där.

jag är en bikini rikare, och 900 kr fattigare. denna gången slog jag till med något lite bättre, något lite frexigare. tänkte, att, ska det vara, sa det vara på riktigt denna gången. inte en smula på riktigt, utan en hel kaka :P

jag hittade FÖR EN GÅNGS SKULL, en bikini överdel som passade min byst, trots mitt knappa omfång.

ni som skulle vilja se mig frexa omkring i denna urläckra, röda, utstyrsel får vänta ett tag till, för int ska jag ha nåe modevisning av mina bröst över the internetet, nä, nä. må ha hänt tidigare, men det man inte vet, mår man inte dåligt av.

tills dess...


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jiggly hade följande att tillägga:

Tarmen i tredje person? Detta var förbaskat stört!
I'm gonna piss on ya face! I'm gonna fart in ya mouth! I'm GONNA SHIT ON THESE WALLS RYA!

2007-05-21 @ 16:14:04
hanna hade följande att tillägga:

just think positive baby... jag fick just reda på något suuuper kul!

frida hade följande att tillägga:

Jag vill se denna läckra röda utstyrsel!
JAG VILL SE DENNA EXREMT DYRA SOMMARKLÄDSEL! :D

2007-05-22 @ 09:56:51
hanna hade följande att tillägga:

jag kan lägga upp en bild sen då...

2007-05-22 @ 11:39:34
URL: http://rya.blogg.se
Birger hade följande att tillägga:

jag vill ochså se den där bikin.. du verkar vara en trevlig tös ska du inte komma och sitta i mitt knä lite stumpan?

2007-05-22 @ 12:54:58
hanna hade följande att tillägga:

jag vill så gärna sitta i birgers lilla knä

2007-05-22 @ 15:38:12
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback