på allmän begäran

så allmän kanske den inte är. för den är faktiskt MEST för frida, som ville se, min frexiga bikini, dock inger den inte lika mycket rymd som farliga dannes rödlackerade köksluckor, men i alla fall. så, här är du (here you are) frida. det är det här jag kommer svassa omkring i större delar av sommaren, om vädret tilllåter, eller, sen när började man, som svensk, bry sig om karga vindar som fövandlar dina nipples till glasskärande diamanthårda ögonutpetare.

image118

här ska badas, om man så drar på sig en förkylning som inte tänker släppa förrän runt jul, då maginfluensan drar igång i stället. 
just det. jiggly ville hellre att jag skulle ha underdelen, kanske var det överdelen också, i handen, inte på mig. men händerna måste jag ju kunna använda, så.. 

image119 

p.s. vem tänker DU på?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Scouting for Sports Illustrated hade följande att tillägga:

Hello, little girl. We need to replace the recently obese mis Banks. Would you be remotely interested?

frida hade följande att tillägga:

MYCKET fint! MYCKET fint!
Vilken härligt tropisk miljö du fick chansen att fotas i :P
Om de två delarna kostade 900 kronor skulle jag tycka att det är värt att ha de båda på sig på rätt ställen :D

2007-05-23 @ 17:15:45
hanna hade följande att tillägga:

hahaha!!!

2007-05-24 @ 09:42:07
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback