motivation

jag har varit en smula inaktiv i bloggandet sedan i pja, onsdags?
nåväl, det har varit en del saker som har hänt.
så det är på tiden att uppdatera.
i torsdags parkbänkssöps det så det stod härliga till.
jag skuätte revir, lite här och var i uppsala, så nu äger jag även denna delen av landet. 
och sen, runt tio, på kvällen då alltså, tog vi oss in, lite lätt berusade, 
det var nog inte bara jag som var rädd för att jag inte skulle komma in
BlowJob. 
och hanna pannan, söp loss, och dansade. och det var inte bara jag och 
min alldeles egna pokémon
som äcklade oss på dansgolvet. 

fredagen bjöd på en redig bakfylla med ett nedrans baklänges ätande strax efter frukost. 
helgen har bjudit på pokémys och matteas. 

jenny har spioner på mig, på riktigt, du läste rätt, hon ringde här om sistens och 
ville bara säga att charlott sett mig i ribby. 
jag blir så trött. 
jag är så trött på allt detta elände med tjejer att jag inte ens kommer 
förtälja hela historian. 

blä och vä.

nationella för min del också, på onsdag. men snart är det fredag igen, hoppas jag. 

nu ska jag äta upp mina 1,5 kg motivation, för det var ju just det där med motivation, 
och räkna sin X = 0,5. 

derivera mitt liv med den primitiva funktionen av kvoten så får du en kanelbulle.  

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

mjaa pinkat in lite revir har du nog allt gjort.

hanna hade följande att tillägga:

true, true

2007-05-15 @ 11:10:50
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback