det var inte bara jag som var trött i morse

image117




















klockan ringde klockan 04.00.
vad står på?
räcker mig efter det skrikande eländet.
dags att gå upp och äta frukost,
och,
lära sig det sista i matten inför provet,
klockan 07.45.
jag räknar, ?skrattar lyckligt?, och klockan
05.19 bestämmer jag mig för att gå ut
och ta lite frisk luft. tog med mig kameran
ut i fall att jag skull hitta något trevligt
att plåta en vacker morgon som den.
ute i bellas hage ligger två söta små,
hestar och snusar i gräset.
ninja som jag är, krälar jag mig relativt
obemärkt fram och lyckas knäppa ett par riktigt
fina kort.
ett kapitel kvar i matten och jag har liksom
givit upp.
hoppas gudarna ler åt mig.
3 och en halv timma senare och
jag går pustande ut ur klassrummet.
ett knaprigt G skulle jag väl i alla fall
vaskat fram.

nu ska jag fira med att städa lite tror jag.

sen är det plugga, plugga, plugga inför nästa
fredag.

varför kostar ett pass så mycket?
en fråga bara.
jag måste ut och sälja mig i helgen.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

galen filur hade följande att tillägga:

fin fnölis.

2007-05-17 @ 23:12:22
hanna hade följande att tillägga:

:)


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback