tack för ingenting

har ni någon gång fått en present av någon som man tittar på med höjda ögonbryn, tackat för och lagt undan någonstans så man försäkrar sig om att man inte kommer stöta på det under det närmaste året?

det är just en sådan present jag vill uppmärksamma just nu, inte nog med att den är ful, så vet jag knappt vad det är. jajo, jag har väl mer eller mindre listat ut att det är ett halsband, helt bakom flötet är jag väl inte. inte tappad bakom vagnen för den delen heller, men ärligt talat. VAD är det egentligen?

jag fick den i studentpresent förra året av min granne och bästabarndomsvän Helena. jag tittade med uppspärrade ögon på "föremålet" log och tackade, man vill ju verkligen inte verka otacksam, men? ser jag ut som en sådan människa som brukar gå omkring med sådanahär företeelser. jag vet inte ja...! 

ni kan ju avgöra själva. jag fann den i mitt rum nu när jag städade. visade det för de familjemedlemmar som råkade vara i huset och alla skrattade och min lillebror försöte övertyga mig om att man hade det till hästen. som sagt, avgör själva.  

146487-52

ursäkta för den extremt osexiga bilden

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Staffan hade följande att tillägga:

Var är spermalink för något egentligen..?

hanna hade följande att tillägga:

finns det verkligen någonting dom heter det?

2007-03-16 @ 08:22:15
URL: http://rya.blogg.se
Nanna hade följande att tillägga:

jag tvivlar på att den är till hesten.

2007-03-16 @ 15:27:31
URL: http://johannadahlberg.blogg.se
danidanger hade följande att tillägga:

Jag tror att det är ett redskap att fästa geishakulorna i, så de inte försvinner i underlivet.

2007-03-18 @ 02:00:37
URL: http://danidanger.blogspot.com
hanna hade följande att tillägga:

fy fan

2007-03-20 @ 12:07:42
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback