pokémon

 image62jag har fått pokémon på hjärnan. nanna har satt pokémon på min hjärna. om du undrar vad det är du tittar på så  kan jag berätta det för dig nu om du vill. (om du vill?!). det är en pokémon, (say what?!), men inte vilken pokémon som helst, det är en väääldigt, väääääldigt speciel pokémon, det är den pokémonen som liknar staffan mest (enligt den enhälliga juryn). taffan var namnen. (skriv pokémon en gång till), pokémon. 

dagisnivå? kan vara den fråga du ställer dig? må så vara, men finns det inte forskningsresultat på att alkohol bör göra dig en smula mer osofistikerad och lite mer grottman? vad vet en flickspoling som jag? men jag måste ju ha något att försvara mig med.

när slutade dom sända pokémon på 4an? det var ju värsta grejen. team rocket. minns att jag lite lagom lobotomerad, med mitt IQ på 45 satt och tittade på det, när det gick. känns som om en del av mig fattas nu när jag tänker på det, att det liksom inte är där för mig längre.


Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

visst är taffan o Jigglypuff lika :D

hanna hade följande att tillägga:

jigglypuff!!! haha *garv*

2007-03-22 @ 13:54:44
URL: http://rya.blogg.se
Nanna hade följande att tillägga:

2001 slutade de sända Pokémon, lr så slutade jag titta då.

2007-03-22 @ 14:32:15
URL: http://johannadahlberg.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback