Nu är det inte lång tid kvar gumman

om drygt en månad kommer jag inte ha en häst, jag kommer ha två. Bella har burit vår lilla dyrgrip i snart 10 månader. 1 månad kvar bara. undrar hur den kommer se ut, hur den kommer vara.
Det är spännande. för snart 10 månader sedan inseminerade vi dig. då var du bara en liten flicka. lyckligt ovetande om vad som komma skulle...



image53

du är verkligen världens finaste

ps. jag är väl en hästtjej då, om det låter bättre.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Rory. hade följande att tillägga:

Hey! Du klickar på en knapp där den står HTML när man ska skriva ett nytt inlägg, sedan klistrar du in url adressen i HTML och uppdaterar.

Säg till om det gick bra.

Hadet bra!

Nanna hade följande att tillägga:

huh ? bella är sötnäst. vad ska vi inseminera med nästa gång ? Eurocommerse Berlin KANSKE ? ;) en hoppis till ;)

2007-03-16 @ 11:09:38
URL: http://johannadahlberg.blogg.se
hanna hade följande att tillägga:

men bella vill inte bara vara en bukslapp mamma!!!

2007-03-16 @ 16:15:39
URL: http://rya.blogg.se
Johanna hade följande att tillägga:

Jo bella vill vara gravid jääämt för då får man äta massa mat :D tro mig she want to be a big motherfucker!!!! hon vill bli tagen bakifrån, när kommer du nästa gång du bara lyser med din frånvaro på berga bajskorv!! du skulle ju få rida min diamant sa vi jöö

2007-03-25 @ 03:06:15
URL: http://zome.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback