lite trött?

nu är det åter min tur att klaga igen. inte för att verka bitter eller så. inte alls. men jag skulle vilja lägga fram mina complains på brommaplans rondellen. den var lite ur funktion denna dag, och vad bygger jag dessa anklagelser på då, kan man undra? jag menar det faktum att den aldrig någonsin har fungerat kan inte rättfärdiga detta, utan det faktum att jag fick låta 3 gröna ljus passera innan min trötta bil äntligen kunde puttra fram till själva rondellen. väl där stog jag i yttligare  några oändligt långa sekunder innan jag satte gasen i botten och bakdäcken spann så det stog härliga till, medan jag bröt ut i ett macho, Mel Gibson, breavheart vrål. söndrig, i kras, ur funktion, defekt, obrukbar, förstörd, kaputt, sliten, pajad.  andvänd det ord du finner passar bäst in, men något är inte riktigt bra, lite trött kanske?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Måhända måhända att brommaplansrondellen luktar ända.
Men det kanske saknas att brommaplanshoran stod där dagarna i ända och sålde sin ända.
Hennes underliv kanske gick i lås,
så att det sipprade ut massa sås
och hon var tvungen att gå på rehab
och äta en jävla massa kebab.
Medan doktorn hennes mus upp bända.
Just där kanske trafiken går lite slött
men att kalla rondellen trött?
Det tror jag är fel del att ge en smel.

.. eh..

Iallafall saknas nog horan för att göra den hel!

2007-03-07 @ 18:05:38
hanna hade följande att tillägga:

vem är frisk?

Anonym hade följande att tillägga:

Tihii tihii fniss fniss.. ;D

2007-03-07 @ 22:14:11
hanna hade följande att tillägga:

min bara min

2007-03-07 @ 22:32:47
URL: http://rya.blogg.se
Nanna hade följande att tillägga:

du e ba avis för att jag luktar ko så mkt bättre än dig.

2007-03-07 @ 22:47:27
URL: http://johannadahlberg.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback