gamla minnen

idag har jag varit så mycket hästtjej som en hästtjej kan bli. jag har varit så mycket hästtjej så att jag nästan blä på det. det var nästan ett år sedan jag var så mycket hästtjej, det var ett år sedan jag var så mycket hästtjej. ack så fort man glömmer. jag förstår varför proffsen skaffar små kåta hästtjejer som gör skitgörat åt dem, för vem står ut med det, egentligen?

har varit och flängt runt i stallet med isabelle fan hela dan, började klockan halv nio i morse, eller vänta, allra först började jag klockan åtta i mitt eget stall. i alla fall så började vi nere vid lunda, halv nio, släppte ut hästar, mockade, fodrade, tog in hästar etc. sen åkte vi till asknäs, smällde i mig en pizza på vägen och gjorde sedan iordning åt berry, tog in henne och sen skulle jag åka häst. blev inte så mycket åka. mer; jag slet som ett jävla djur, jag har mest tramsat omkring på min unghäst i skogen de senaste året, men isabelle var imponerad, och jag också, men lite ringrostig var jag allt. det var kul. ska nog ändå blir lite kul att rida berry 2 gånger i veckan, vilket jag själv tilldela mig nu när isabelle ska jobba in lite kosing på annat håll. vi slängde ut berry i hagen igen och sen bar det av till lunda igen. där slängde vi in alla hästarna och sen fick jag gå hem. klockan pja, sissodär halv fyra. och hanna the horsegirl, är totaly slut. nu ska jag bara ta hand om min egen häst, och tack och lov för det.

det är INTE kul att ta hand om andra människors odrägliga hästar, som man inte vill lära känna. som det pjoskas med och som aaah! jag hatar hästar! men ja, 3000 kr behöver jag. det största problemet med att vara hästtjej är att man kan jobba för vilken skitlön som helst.

alla hästtjejer har en dröm, men det är få som får den till sin verklighet!

gåshud..!

jag och bella och också där... snart!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Charmander hade följande att tillägga:

Mami, is that my birthday present ? *tindrar med ögonen*
KAN DU SLUTA TYCKA OM SAMMA SAKER SOM JAG !!

hanna hade följande att tillägga:

he's mine, mine.. myyy, presssius...!

2007-03-30 @ 09:09:59
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback