dagens ungdom

idag är det torsdag, men inte vilken torsdag som helst, det är nämligen denna torsdag som jag och lite övrigt berga pack ska dra iväg på kryssning, vart? ingen aning, men för mig är det inte destinationen som är det väsentliga. (man kan ju undra för hur många det egentligen är det?)

mamma lät  väl inte allt för överväldigad när hon fick höra vilka som skulle med, "alldeles för mycket supa och alldeles för lite sova", vad tror hon om mig i egentligen? jag är en oskuldsfull liten flicka och, skulle väl aldrig?

jag satt uppe till klockan 3 i natt. förberedande, kallar jag det. måste knuffa lite på dygnsrytmen, annars somnar jag ju efter bolibompa, som jag brukar. men jag känner att jag nog måste ta min lilla "pensionärsnap" snart, för mina ögonlock känns tjocka och tvärtrötta.

jag har hamnat i puberteten, finnar och hormosvägningar, jag bara lääängtar till jag kan börja dricka kaffe och käka mörk choklad, det hör tydligen puberteten till, har jag hört.

min lillebror är en ganska lustig figur, faller lätt för grupptrycket och snackar gladeligen skit om folk. man kan inte låta bli att bli lite förskräckt. så som han pratar. nu tänker jag inte ta upp något specifikt, jag vill inte att ni börjar föreställa er något och dra förhastade slutsatser, utan om ni utav någon anledning skulle träffa denna hormonstinna, sexuellt frustrerade dataspelsknarkande grabb, får ni göra er en egen uppfattning.
något som dock gör mig orolig är att han försöker odla fram något slags skägg, 16 år gammal, otroligt stolt, inte mig emot, MEN, han vill ha ett sådant skägg som dvärgen här nere på en av mina bilder. jag säger då det, dagens ungdomar.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

NU har jag läst detta inlägg 2 gånger, GIVE ME SOMETHING !! ! ! !

hanna hade följande att tillägga:

vad fan begär du av mig??

2007-03-10 @ 17:05:39
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback