love to hate, hate to love

jag hatar att ha fel, jag hatar att vara avundsjuk, jag hatar att vara avundsjuk på dig, jag hatar att jag inte har någon bra förklaring. jag hatar att hata, jag hatar min svartsjuka. jag hatar att jag inte kan ta kritiken, jag hatar att jag inte kan hantera det.
jag hatar mina knän, jag hatar att jag varenda morgon måste häva mig upp med min trasiga arm för att mina ben sviker mig. jag hatar att jag vill vara dig. jag hatar att jag ångrar så mycket. jag hatar att så mycket i livet tycks behöva vara förutbestämt. jag hatar att jag inte gjort mer, jag hatar att jag ibland gör utan att tänka. jag hatar att jag kan känna mig så obefogat dum. jag hatar att inte känna mig tillräcklig. jag hatar det faktum att jag måste tävla.
jag hatar att bekänna detta. jag hatar att jag inte vet varför jag skrivet det här. jag hatar att tänka på det så mycket. jag hatar att jag vet, men ändå inte kan låta bli. jag hatar det faktum att det nog förmodligen aldrig kommer försvinna. jag hatar de äckliga asen!
jag hatar att jag måste hålla det inne. jag hatar att jag inte alltid kan prata...

... men, jag älskar dig, och dom...


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

så sant så sant..
jag måste nog oxå ösa ut allt jag hatar sådär, känns ju nästan bättre av att bara läsa det du skrivit.
men hanna, du är BÄST!

2007-07-20 @ 23:53:45
Suffer for love.. hade följande att tillägga:

Glöm inte att hata är nära besläktat med att älska. Det som verkligen är oroväckande är likgiltighet. Då hade jag varit orolig. Hat är hälsosamt.

hanna hade följande att tillägga:

jag var ute på den stigen ett tag där för inte allt för lång tid sedan ...

2007-07-21 @ 11:57:28
URL: http://rya.blogg.se
Charmander hade följande att tillägga:

men gud va deppade vi va här då. hanna kom hit ta en sup o titta på min nya avelstjur ;)

2007-07-22 @ 18:46:58
URL: http://johannadahlberg.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback