hoppfulla augusti

i augusti händer det, men ska jag vara ärlig hände det idag. staffan bokade fallskärmshopparkursen som äger rum mellan datumen 8-12 augusti. helt otroligt galet är det.
dock satte vecka 32, medeltidsveckan skäppar i hjulet för vår "bästa sättet att ta självmordskurs på". det förefölls sig som så att kursen slog slint och körde rätt in i medeltidsriddaren i glansig rustning.

jag var tvungen att öga, mot öga, eller, ja, möta min största rädsla. frida, inte frida i sig, utan reaktionen jag skulle få av frida när hon skulle få reda på det faktum att jag inte kunde hänga med.
men fixare som jag är fixade jag det där. så, nu blir det både gotland, OCH skydive!
är inte det för bra?!

det blir bio nu, trans-robotar, festligt låter det.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Scat för folket! hade följande att tillägga:

Jo, en trixare utan dess like!
Så glad att ni hänger med på resan mot jordskorpan.. en dryga trettio gånger.. det vänder sig en aning i magen vid blotta tanken. I'm lovin it.

frida hade följande att tillägga:

ja jag hoppas verkligen att du står fast vid att ni ska med till gotland oxå!
annars blir min reaktion INTE rolig alls kan jag lova.

2007-07-06 @ 22:52:51
Hanna hade följande att tillägga:

otacksamma kärring ;P

2007-07-07 @ 12:37:05
URL: http://rya.blogg.se
Charmander hade följande att tillägga:

alltså, jag ger upp på o ringa dig :)

2007-07-07 @ 18:28:02
URL: http://johannadahlberg.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback