For so long

Det har varit dumt av mig att klaga. Jag har det alldeles för bra. Alldeles. Det är INTE bra att bli bortskämd. Det märker jag det. Med det ska bli ändring på det. Fånga dagen, ja ni vet...

Igår, gjorde jag någonting jag är stolt över. Jag vågade, nästan, ta mig helt själv, till granngården och fråga om inte jag fick låna deras travbana lite, för att kunna träna Bella lite på den. Och se ni, det fick jag :)

så idag ska vi träna lite intervallträning. Bella behöver bygga muskler.

Nu är fallskärmshopparkursen betald, och i morgon är det läkarundersökning. Hoppas jag går igenom, Känner mig nästan som en häst innan försäljning.

Man kanske skulle fråga Eva om hon fortfarande är sugen på att börja tävla Bella i körning.

see you

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Charmander hade följande att tillägga:

NEEEEEEEEEEI JAG TÄNKER INTE PRATA MED DIG OM DU FRÅGAR EVA DET !!!

Hanna hade följande att tillägga:

gör inte det då..

2007-07-24 @ 21:09:44
URL: http://rya.blogg.se
Sara hade följande att tillägga:

Å va e det för fel på henne då?..Landslagsledaren för ponny paren vill ha med henne i laget det säger ganska mycke!!!!

2007-07-25 @ 19:57:21
URL: http://travsara.blogg.se
Charmander hade följande att tillägga:

sååå bara för att ponnylandslaget vill ha henne så får inte jag ha några personliga agg emot henne ?

2007-07-28 @ 22:56:53
URL: http://johannadahlberg.blogg.se
Anonym hade följande att tillägga:

men nanna har personliga agg mot allt och alla

2007-07-29 @ 21:37:25

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback