självkänslan på en skala

har du problem med för bra självlänsla? då är det bara att göra något man är dålig på. för min del roar jag mig med fysik b. det får självkänslan att hålla sig på en nivå mellan du suger, och det kunde varit bättre på skalan; du suger - det kunde varit bättre - jag är typ bäst - i'm the king of the world.
jag vill med detta säga, att alla ni där ute som är uppe och svävar bland alla rosa fluffiga moln, med 2-pack och alla andra gamla legender, gör något ni suger på!

fysik uppgifterna denna vecka tar knäcken på mig, geometriska uppgifter som säkert självaste albert einstein nog hade vridit sig över att se eller för den delen lösa (kanske inte, men det kunde varit så).
där sitter man med en påse godis och 100 procent motivation, och va fan hjälper det? jag är lika dålig för det. men det är väl tur att jag har min fysik knarkande bror staffan. utan honom, hade jag rivit av alla kläder, slitit mitt hår och slängt mig ner i i golvet med skallen före.

är det bara jag som har tänkt på att det finns en del samtalsämnen som jag vet att många brukar diskutera, smutskasta, eller skämta om, men under alla dessa oskyldiga diskussioner finns en skamfläck hos de flesta. de är villiga att diskutera, men att erkänna?! erkänna att de faktiskt själva gör dessa så prekära företeelser.  något sådan förekommer bara inte. iaf inte hos så många. 
de flesta skrattar om att de sett någon annan göra det, men sedan kan den där, piiinsamma tystnaden lägga sig, det är eftertankens tystnad. man vet ju att man faktiskt gjort det, och det skulle man inte låta någon annan skratta åt, eller?
ett par praktexempel
analsex
fjärta, eller för den delen; skärta.
titta på porrfilm
spanking
göra något sexuellt med någon med samma kön som dig själv (utan att för den delen vara gay)

kommer du på fler kan du väl sända mig en kommentar?!

 


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Smygboegiz hade följande att tillägga:

HAR DU FJÄRTAT?! HAHAHAHAHAHA!

2007-01-18 @ 17:37:28
Nanna hade följande att tillägga:

I do love you anyhow :) konstigt, att man på 120 mil kan lära känna en person på ett annat sätt än utsagt på Berga ;) Kanske är hingstvisning i Mars, e du på ?

Nanna hade följande att tillägga:

I do love you anyhow :) konstigt, att man på 120 mil kan lära känna en person på ett annat sätt än utsagt på Berga ;) Kanske är hingstvisning i Mars, e du på ?

2007-01-19 @ 09:33:50
URL: http://johannadahlberg.blogg.se
danidanger hade följande att tillägga:

Ha ha. Om att vara gay innebar sex med det motsatta könet så har jag klarat mig i många långa år nu. Fan vad najs. Nu ska alla som kallat mig bögjävel och kastat gatstenar på mig få igen. Det var ju oberättigat! Hade ingen aning. Tacktack

2007-01-20 @ 08:25:13
URL: http://danidanger.blogspot.com
hannas panna hade följande att tillägga:

mitt miss i taket (mistake). jag ursäktar felskrivningen, som nu mera är åtgärdad. ;P alla nöjda och glad

2007-01-21 @ 15:40:43
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback