Nytt år?

Det är klart vi måste hitta på någonting.
Insikten över vad som kan komma att ske om vi inte gör det gör mig ledsen in i själven.
Tristess kan ju ta kol på det mesta.
Jag har bestämt mig för att inbringa mig några nyårslöften.
Det är ingenting jag brukar göra tror jag.
Det kanske är någonting som man börjar med när man blivit "lite äldre".

Jag tänker skriva ett av mina nyårslöften här. Kanske har jag fler, kanske inte. Men det är endast
detta jag kommer skriva.
- Jag tänker, inför nästa år ta och ändra på en del saker.
Jag tänker sluta ha så höga krav på allt, dvs. slopa förväntningarna på saker och ting en smula.
Nej, jag kommer inte sluta ha förväntningar, det går liksom inte. Det är ingenting jag egentligen styr över.
Men jag ska försöka tagga ner lite helt enkelt. Över saker och ting som sker, ska ske, eller kanske aldrig kommer ske. Det blir helt enkelt mycket bättre så, tror jag.
Som det är just nu fungerar det inte, jag kan inte hålla på som jag gör med nervösa sammanbrott pga att saker och ting inte blir som jag tänkt mig. Eller att saker och ting inte alls blir.
Taggar jag ner lite, väntar lite och sänker förväntningarna lite så kanske saker kan bli MYCKET bättre en jag någonsin ens kunnat förvänta mig om jag hade gjort det.
Bah!

Snart är det som sagt ett nytt år...
Vi får se vad det året har att ge och ta.

image183

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Charmander hade följande att tillägga:

är du gravid kvinna ? o om så är fallet, är det min ?

Hanna hade följande att tillägga:

Inte direkt.

2007-12-27 @ 09:53:14
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback