kivet i lorthet

Nanna tyckte det skrevs för lite. Jag tog mig tiden. Sitter nu här.

Helgen som var. Åkte sent den där torsdags kvällen, efter koskit och mjölk. Kom fram. Som tur var fanns det sängar. Väntade. Åkte och hämtade Farliga Daniel i U-land. Åkte tillbaka. Somnade. Dagen som var. Det blåste, resulterade i ett jädra väntade. För mig gjorde det detsamma eftersom jag bara planerat ett hopp. Vindarna avtog. Planet lyfte, jag hoppade ut. VILKEN KÄNSLA. Hade en jävla sliderupphägning. Landade i en kohage. Godkänt hopp. Happy day. Staffan hade en bad-hair day. Jag fick också en bad-hair day. sket i festen. Somnade.
Lördag. Blåste hela dagen. Vi gjorde en all day High Chapparall. Festade som judar, rökte vatten-pipa tills vi ranglade där ifrån. Passade röken med en dödsförklarad och alla piercade sig, alternativt skar upp huden. 
Söndag. vackert väder. men vi var bakis. Alla var bakis. Hade inge rigg. Tog en större rigg. Hoppade. Vred av åt vänster, fick en liten snodd. Landade PERFEKT. Fick inte hoppet godkänt. Hann inte med några fler hopp.
Taco hos Ellen och Sammy, jo man tackar, med Lille Oskar och Calle. Åkte hem.

Hemma = Tråkigt. Blir lätt så. Det tär. På oss båda antar jag.
Tisdag. Har haft tråkigt hela dagen. Från och med i morgon blir det bara jobba, jobba, jobba... Fast först ska jag in och kolla min axel. Vem har knullat den? Staffan och jag glömde göra potatissallad.
Såg fram emot Fredag, nu vet jag inte. Allt har en förmåga att bli lite dåligt.
Ska göra potatissallad nu. Sen ska jag mata min häst.
Har noppat ögonbrynen. Hade hellre sett att Daniel gjort det.
Nåväl.

Se bara till att le, och, jag antar att allt blir så...

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Charmander hade följande att tillägga:

när ska vi supa ?

Hanna hade följande att tillägga:

När du kommer hit, för vi är fast här i 6 veckor fram över :P

2007-08-30 @ 10:20:37
URL: http://rya.blogg.se
Charmander hade följande att tillägga:

Haha ursäkta ? fest i 6 veckor, shitmaaan.. kanske till helgen ? typ fre-lör ? jag ska jobba på solvalla på söndag, P U S T.. DET FINNS DOCK EN FÖRUTSÄTTNING ATT JAG FÅR MJÖLKA ALTERNATIVT ANSA TRÄD FÖRST, annars ingen fest.

2007-08-30 @ 15:57:55
URL: http://johannadahlberg.blogg.se
Hanna hade följande att tillägga:

Nej, fasst, fast? hur stavas det? Meeen, denna hmm.. Fredag, lördag ska vi på kraäftskiva och vara sofistikerade.. Nästa helg kanske?

2007-08-31 @ 06:18:41
URL: http://rya.blogg.se
Charmander hade följande att tillägga:

ja vi får se. mor o jag ska kanske på spaa..

2007-09-01 @ 00:02:44
URL: http://johannadahlberg.blogg.se
frida hade följande att tillägga:

varför är du fast i 6 veckor??
verkar som en mycket lång tid!

2007-09-02 @ 13:03:20

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback