you've got eyes comparable to sunrise

händförd av en skönhet så ogripbar, jag finner mig i trans, stirrar stint i de skönaste av ögon.

likt ett solglittrande hav och mer levande än en nyutsprungen ros. han trollbinder mig med sin tindrande blick. jag är fast, som om ett manligt skogsrå skulle han lockat mig in i den mörka snåriga skogen. 

bara det, att här finns ingen snårig mörk skog, och här finns ingen ihålig rygg, men mitt inre väsen har han tagit. 

varför gör det så ont när han åker?

jag är lite rädd, för ingen vet, inte ens jag själv, vart verkligheten tar vid. jag vet inte när asplövet kommer sitta säkert den där blåsiga höstdagen. 

hur kan jag se så djupt in och fortfarande inte känna att det inte finns något som jag inte skulle kunna se?

lite gråtmild kanske? 


"And when i start to build my future he's the main component
Call it dumb call it luck call it love or whatever you call it"

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

danidanger hade följande att tillägga:

Bubblub.. det är all fradga som rinner ut in mungipa som låter. Jag har fått okulär överdos på svepande rörelser.

hanna hade följande att tillägga:

lite väl svepande är hon även för min del

2007-04-16 @ 09:53:15
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback