titta bort nästa gång

idag har jag varit på magdansen igen. min stackar svank är helt slut. man börjar få några år på nacken. vilket för övrigt, som staffan sa, är ett väldigt underbart uttryck, som om man burit ett ok av tunga år på sin nacke ett bra tag nu. i alla fall, så kunde jag inte låta bli att uppmärksamma en av de andra kvinnorna i gruppen, eller ska jag säga, jag kunde inte låta bli att uppmärksamma hennes cameltoe, det gick liksom inte att undvika. jag skakade på huvudet och tänkte, nästan högt, "snälla dra ner byxorna en bit, jag kan se din livmoder!". men jag fick finna mig i att se hennes blygdläppar svaja omkring under de ljusa linnetyget.

nåväl. det är ganska underhållande att se, de tämligen stela kvinnorna försöka röra sig sensuellt, jag ska väl inte säga något om mig själv, men det är kul i alla fall. min alldeles egna lilla  söndagsunderhållning. tur att det inte finns några speglar i lokalen. 

för er som trots allt är lite in for det här med kameltår, så kan ni ju klicka på bilden. 
 
cameltoe

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jigglypuff hade följande att tillägga:

Jag verkar inte ens komma ihåg allt jag säger!

En av brudarna från ABBA finns med på "retro-cameltoes" förresten.

Inte för att jag vet... :O

hanna hade följande att tillägga:

inte för att du vet. printscreenspervo.

2007-04-22 @ 19:17:55
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback