hepatit C

jag skulle vilja utbringa en skål, till mig själv.
jag har varit flitig en morgon som denna, jojomensan, här har mjölkats kor, och mer ska det bli. en god själ som jag är, har jag erbjudit mig att mjölka hela dan, för att avlasta min kära mor. dessutom har jag tagit hand om hästarna och tömkört zavannah, trots att det känns som ett lönlöst projekt då sofie bara förstör allt jag byggt upp så fort hon tar över.
sen har jag duschat, och DET är en bedrift. nu ska jag till skolan och räkna matte, hoppas jag inte somnar, för det gjorde jag igår på kemin. efter skolan blir det med mocka, och mjölka.
sist men inte minst, som grädde på skitmockarmoset, ska jag städa när jag är klar i ladugården.

det exploderade två paket yoggi i köket i natt, jag smetade ut det lite extra med mina strumpor.
action, action.

bella och sessan frodas, tro mig, speciellt sessan. bella har dessutom börjat tappa lite mindre päls efter 50 flaskor regaine. eller, så var det en skrubb med hedliga gamla grönsåpa.

här längst ner, vill jag gratta
farliga daniel som fyller år idag, tror jag, GRATTIS! hur gammal blir du? 37?

mj?lka p?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Charmander hade följande att tillägga:

SJUKT vacker bild ! IDAG KOMMER JAG VIOLA !!

Jigglypuff hade följande att tillägga:

Ja fin bild! Daniel hälsade tack!

Tårtan var mkt god! :)

2007-04-25 @ 14:29:06
URL: http://tsdoesds.blogspot.com
danidanger hade följande att tillägga:

Jo, trettisju är väldigt nära.. eller inte alls. Men man får väl har överseende med flickebarn. Vem har någonsin väntat sig att ett sådant ska klara av att hantera värdet av siffror?

Ha ha. Det där lät ju nästan som om jag var stött. Det är jag inte. Kalla mig gammal. Me don't mind.

Jag blev faktiskt glad på riktigt att bli omnämnd av dig.

Kramkram

2007-04-28 @ 08:28:33
URL: http://danidanger.blogspot.com
hanna hade följande att tillägga:

jag lärde mig aldrig multiplikationstabellen. eller att räka på franska. men jag är glad i alla fall. glad över att du är så barmhärtig och har lite överseende.

klart man omnämner dig. tack för senast :)
kram kram

2007-05-01 @ 20:48:41
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback