"ASS TO ASS"

igår såg jag requiem for a dream, det slutade med att jag grät. trodde aldrig att den skulle flippa ur så som den gjorde. det är en film som jag skulle vilja beskriva med två ord: underbart hemsk. det är en sådan film som alla borde se, en sådan film man borde visa för 15 åringar på engelskan istället för breakfast club.

så börjar man så klart fundera, kan det verkligen gå så här långt, är det verkligen så här förfärligt? eller är det bara en förvrängd och förhemskad verklighet?

nåväl, en visdomens ord; ungar, uppsök en läkare innan det ser så här nasty ut.

image90


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jigglypuff hade följande att tillägga:

Ja. Jag grät faktiskt jag med. Lite, bara. Sådär i skymundan. Man inser en helt ny nivå av 'botten' när man sett den där filmen. :)

hanna hade följande att tillägga:

jag insåg att gåshud inte alltid behöver vara av välbehag...

2007-04-06 @ 18:06:34
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback