Utvilad

I natt har jag fått lite mer än tre timmars sammanhängande sömn, med undantag för de gånger jag lite mammanervigt vaknat till och kollat att skorpan levt. Mycket skönt må jag säga. Känner mig jävligt utvilad och fräsch såhär närmare halv fyra på natten (allt är plötsligt väldigt relativt).  De senaste nätterna har Jag verkligen misslyckats fatalt med sovsynket.  Ammat och direkt somnat med den svettiga lilla sackosäcken på mig. Legat i någon jävligt oskön ställning med nacken i någon anatomiskt omöjlig vinkel så jag vaknat upp ledbruten och grinig någon timma senare. Försökt lägga ifrån mig den otroligt sköna varelsen på min bröstkorg i sitt babynest bredvid och försökt somna om. Utan framgång, för någon vill inte alls sova vidare i tygkorgen. Och vem kan klandra henne?  Jag vill också helst bara sova på mina tuttar. Så har jag fått börja om. Amma, somnat, vaknat halvt död. Osv. Inte en jättehärlig behandling för humöret. Men i natt har jag hittills ett bättre flow. Pigg som en lärka. Nåväl. 
 
Red dressyrlektion igår. Kom ihåg att ta med vattenflaska nästa gång. Tror det är mjölkproduktionen som kan orsaka Saharaöken i käften på en, speciellt under fysisk ansträngning. Trodde jag skulle spy där ett tag. Jag är inte i mitt livs form. Men det är kul att börja rida igen och det gick bra. Kunde göra tre galoppombyten på diagonalen. Och jag som inte ens kunde rida trebbdjur i form för ett år sedan. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Frida hade följande att tillägga:

Åh vad jag saknar er! Dem ca 2 timmarna mellan oss känns så otroligt långa. Jag kan ju inte bara svänga förbi efter jobbet direkt..

2015-11-30 @ 17:43:49

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback