Kontraster

När Lilla M skrattar högljutt i sömnen smälter jag. Det är det vackraste jag hört. Men när samma varelse, som kan få mitt hjärta att sjunga, brister ut i gråt, en gråt det inte känns som jag kan trösta, eftersom jag inte riktigt förstår varför den uppstår, brister mitt hjärta itu. Jag ska ju vara hennes trygga punkt. Och när det inte känns som att jag kan det går jag sönder lite granna. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Frida hade följande att tillägga:

Jag tror att dem känslorna följer en förälder genom hela livet. Livets berg- och dalbana.
Kanske vänjer du dig lite och inte blir lika orolig som min mamma (68 år) blir om jag inte svarar i telefonen.. :)

Svar: Nej hoppas man luttras
rya

2015-11-14 @ 10:24:01

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback