Varm korv boogie

Igår tittade jag och Linus på film, utan att somna. Någon som däremot somnade var saccosäcken. Så vi inväntade att hon skulle vakna. Under väntans tider somnade även jag. Klockan tolv kunde vi gå upp och lägga oss i sängen och klockan halv ett var lillchefen så pass sömnig och mätt att hon gick med på att sova i sin lilla säng. Och där sov hon, med min hand på sig, till klockan halv fyra. Hon vaknade med att tömma tarmsystemet. Skönt. Sedan var det en bökande stökande griskulting som skulle sova-no-more. En trött mamma försökte övertyga henne om att somna vid tutten, men icke. När jag till slut tänder lampan igen är det en klarvaken tjej med världens största leende som möter mig. Och irritationen över att inte få sova som jag önskade är som bortblåst. Två timmar av bök i sängen och en kaskadspya senare somnade både pyret och jag om. Nu är klockan snart elva och den tidigare morgonens aktiviteter har kompenserats med en väldigt mysig sovmorgon. 
 
Tack för det. 
 
 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback