Snickare som man är.

Det är tur att jag inte är vänsterhänt. Eller, så är det just eftersom att jag inte är vänsterhänt som min vänsterhand gått hårt åt den senaste veckan. Har dragit på mig en spricka ett ett metatarsalben efter att jag släggat min hand och inte stolpen förra lördagen. Det lyser fortfarande blått. I fredags körde jag en skruvmejsel i tummuskeln och trodde jag fick blodförgiftning. Det såg fan så ut där ett tag men två timmar med kylklamp fick ner svullnaden. Så, idag körde jag sågen i handen också. För säkerhets skull!

Men under helgen har jag och rödtotten varit flitiga och snickrat innerväggar. Vi fick dessutom till en fin inbyggd hylla. Good fucking teamwork!

Frida var här och slog ett par slag i bygget hon. Mys att ha henne på besök! Sist men inte minst hoppade vi stockar med monstret! :-D




Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

gilla hade följande att tillägga:

du behöver ju inte göra allt "på egen hand"

2014-09-09 @ 10:38:58

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback