Wallenbergare

Det är inte synd om oss här. Men det har blivit lite utav ett i-landsproblem när man inte vet vad man ska göra med all fint kalvkött Vi fyllt frysen med. Idag ville Linus ha potatismos. Jaha, vad kan man göra med kalv till potatismos? wallenbergare, så klart. Inga ben i dem, som pappa sa.
Jävligt gott! potatismos på lovö-knölar och kalvfärs från lovö.



Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Lovisa! hade följande att tillägga:

Åh, vad det där ser gott ut! Jag bor med en vegetarian så det var veckor sedan jag åt kött. Saknar riktigt kött (!) som man vet var det kommer ifrån och hur djuret levde på gården..
Jag kommer och hälsar på dig på mitt höstlov! Då tycker jag vi kör på en köttkväll! Mums.
Massa kramar! <3


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback