Skyltmax.se

Den 9e juni börjar jag äntligen jobba efter tre års studier. 
Så som en liten present till mig själv tänker jag beställa en custom made namnskylt. 
 
www.skyltmax.se 
Var de enda jag kunde hitta som erbjöd att man kunder lägga in egna bilder på namnskylten, vilket jag tycker var riktigt kul! Allt detta, samt att det inte ruinerade en redan ruinerad student. Tacksamt!
De gör inte bara namnskyltar utan skyltar av alla möjligt olika slag, så dit lär jag återvända i framtiden. 
Ska bli kul att se om namnskylten blev så fin som det såg ut att den skulle bli när jag skapade den på hemsidan som var väldigt enkel och pedagogisk. 
 
 
 
 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback