Dålig inställning

Är det hösten? Är det jag? Är det en kombination av de två? Jag vet inte? Men just nu har jag en dålig, om inte extremt dålig, inställning till i princip allt. Jag ber om ursäkt till alla er som råkar vara i vägen och i närheten av mig, nu och i förebyggande syfte. Negativa ordbanken trycker pessimistiska sedlar i miljard-tal i min grådassiga gegg-hjärna. Jag vill be hålla käften och dra åt helvete. Mest av allt mig själv. Old me is back. Tack och lov. 'shut up when you're talking to me' är en bra mening i mitt sammanhang just nu. Blä
Jag låter mig bli missförstådd, jag missförstår och i missförhållandet förblir jag missanpassad. Jag är det rostiga besticket i lådan av silverskedar.
Återkommer när jag fyllt på med D-vitamin och lite motivation.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback