Skara igen.

I morgon sker sista flytten ner till skara. Ja det är väl klart, det kan ju tänkas så att jag kommer att hamna i skara någon annan gång i livet. Det är ju inte dirket färdiglevt ännu. Men det är för sista gången med avseende på utbildningen som jag packar livet i påsar och lådor och IKEA-säckar. Jag hoppas för allt smör i småland att gångerna jag måste flytta inte blir allt för många mer. Inte min favoritsyssla. 
 
Så. Idag var jag och sa hej då till alla på det som har varit min arbetsplats och praktikplats sedan juni månad. Det ska i ärlighetens namn bli skönt att kommaner och läsa lite igen. Det har varit mycket under sommaren. Och jag behöver lite teori bakom mina praktiktjocka ben nu. 
Jag önskade jag hade kunnat vräka ur mig mer om vad som egentligen hänt i sommar. Det kommer säkert i bitar här och där under vintern. Tyvärr kommer nog ingenting bli för ingående. 
 
Snart kommer Linus in genom dörren. Då måste jag packa in allt i bilen så att vi kommer iväg i tid i morgon. 
Hörs

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anne hade följande att tillägga:

Hoppas flytten gick bra. Wow så nu är det sista året/terminen då....härligt! Önskar dig en underbar höst och vinter med massor av studielust så det går lekande lätt. Kramar från oss i Habo

2013-11-06 @ 08:44:30

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback