Efter storm

kommer stiltje.
Trebbe är för tillfället väldigt, ska vi kalla det, pigg? Jag tror jag har kommit till en återvändsgränd i min ridning med honom just nu. Jag vet inte hur jag ska göra. Han är verkligen jättefin, och han börjar bli riktigt stark, vilket är väldigt kul, för nu börjar jag ju kunna kräva lite mer av honom. Men jag är lite tom på ideer och övningar. Stundtals känns det som att jag bara gör allt fel. Dessutom kämpar jag med att försöka att inte hela tiden krulla upp min högersida. Just nu känns det som att jag är i ett stadium i min ridning då jag skulle behöva ett vakande öga över mig hela tiden. Någon som hela tiden kunde hjälpa mig på vägen. Jag borde gå och läsa i ridlära igen. Det hjälper mig säkert. I mitt huvud är ingenting bara enkelt. Och ju mer jag vet, desto mer blir det i mitt huvud. Desto mer komplicerat. 
Stackars Trebbe. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

gilla hade följande att tillägga:

titta på de lättadte Lätt A programmen och jobba utifrån dom.Tänk introduktion av nya saker inte 10 på uppvisning.Studera sedan ridhandboken samtidigt o är det något du undrar över ring mej.KRAM

2013-11-15 @ 16:31:12

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback