Sture-lus och Trebbe-bus

I helgen har jag varit på privat hoppkurs hos William Borggren i Knivsta. Det har varit en kanonhelg verkligen! Jag hade med mig både Trebbe och Sture och både jag och hästarna fick oss ett par ordentliga arbetspass. Otroligt roligt att uppleva hur mycket Trebbe utvecklats och hur mycket jag fick växa under de där två dagarna. Wille är en pedagogisk och tålmodig tränare och jag kan inte annat än att rekommendera honom varmt, inte minst med tanke på det trevliga bemötandet och gästfriheten.
Nu ska jag bara försöka komma framåt med hästarna till nästa gång.



Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback