Studentmat eller husmorskok?

Igår var jag en god hemmafru. Jag kokade ihop pepparotskött och gjorde mig en egen variant av gulaschgryta av det hästytterlår Max så givmilt skänkt oss. Pepparotsköttet som vi smakade igår blev oförskämt gott, så vi strandade i soffan efteråt, oförmögna till rörelse till följd av överexpanderade magsäckar. Idag skall min rotfruktsgulasch förtäras till lunchmålet. Jag har förhoppningar på den.

Förutom matkonsumtion skall jag idag färdigställa mitt projektarbete. Får svidande hemorrojder bara av tanken.

Jag önskar er alla en riktigt härlig januarisöndag.





Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback