När sista ordet är sagt.

Nu är tiden kommen. 
Nu har klockan slagit sitt sista slag. 
Nu är gamla minnen inte annat än gamla och förlegna. 
Nu står framtidens dörr vidöppen och skriker. 
Nu är du ett kliv från evigheten. 
Nu stängs dörren till minnen som sårat. 
Nu skriver vi nya kaptiel. 
Nu är sista ordet sagt om det som varit. 
Nu är första kortet lagt.
Nu är det du och jag. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Frida hade följande att tillägga:

Om detta handlar om det jag tror så kan jag inte annat än att le stort. Äntligen känns kanske lite konstigt att säga, men tolka mig rätt, äntligen och fy fan va bra!:)

2013-01-09 @ 19:02:25

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback