inomhusaktiviteter

På tisdag ska jag redovisa mitt projektarbete i praktisk försöksdesign och databearbetning. Är ungefär lika upphetsande som det låter. Jag överarbetar min powerpoint i vanlig ordning och har suttit och räknat ut allt för hand FÖRST för att förstå vad programet gör, trots att vi bara behöver använda oss av datamängdbearbetningsprogramet ?! Anyhow. 
Idag var det snö och is och kallt och T R I S T i skara, så vi släpade in kusarna i ridhuset för lite löshoppning. 
Trebbe tyckte det var löjligt roligt, och man såg på hela honom att: "DET HÄR VET JAG HUR MAN GÖR!!"
Skönt för honom, eftersom jag mest bråkat med honom den senaste tiden för att försöka få honom att inte svänga 2 km innan hörnet. Trebbe har lite för mycket "jag kan, jag kan, jag kan, jag vet, jag vet, jag vet" i sig. Fördelen är att han lär sig snabb, han måste bara förstå att han ÄR jätteduktig, men han MÅSTE vänta på mig. 
Bella har aldrig löshoppat så bra som idag skulle jag tro. Hon tog det lite lugnt och hoppade mer på kraft än på fart. 
 
Enjoy. 
 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback