För er information.

Så är jag på extremt dåligt humör denna afton. Jag snedtänder på allt. Och då menar jag verkligen ALLT. Om någon skulle fråga så skulle det vara fel på A L L T. Och om någon skulle fråga varför skulle jag snäsa av med ett: "Håll käften, annars våldtar jag dig". Eller något annat oförskämt otrevligt och anstötande. 
Jag är inte på humör helt enkelt, och jag har inte heller någon god förklaring, det är helt och hållet utan grund och totalt oberättigat. 
 
Återkom i morgon. Idag stänger butiken tidigare pga spårfel. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback