Tidsbrist

Jag har verkligen inte tid att vara trött nu. Jag har inte tid att inte orka. Det är dryga månaden kvar tills vi går på praktik, men det känns som ljusår bort för det finns ingen tid till att andas. Jag har syrebrist. Tidsbrist. och brist på hjärnkapacitet. Det är en dryg månad som väntar. Så mycket.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Om du inte redan e, så gjort de så köp d-vitamin. Jag gjorde det och fick så mycket mer ork och kraft. Typ alla har tydligen d-vitaminbrist nu.

2013-02-14 @ 19:32:30
Annika hade följande att tillägga:

Hoppas du finner ngt sätt att hämta andan på, en månad är ju egentligen ingen lång tid. Men jag tror att ja förstår hur du känner dig, på sätt och vis iaf. Väntar själv oxå, fast på ett helt annat sätt. Och tiden går lååångsamt.. Första april är BF-datum och det känns som att vi redan väntat i nio månader nu. Vet inte riktigt vart ja ville komma med detta inlägg, mer än att: Håll ut å kämpa på! Du kommer att klara det!! Kram!


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback