Angående Trebbe

Det är väldigt skönt att ha någon att bolla med när det känns som att jag inte vet vad jag håller på med. Just nu måste jag andas in, andas ut och ta ett steg tillbaka för att komma framåt. Det är lätt att glömma hur liten Trebbe är. Att det är en lång väg att gå. Det heter inte skynda långsamt för intet. Det är skönt att ha en duktig, erfaren moster att bolla med. Dessutom blir jag varje gång påmind om att fortsätta lyssna på min inre känsla. Trist dock att jag låter mig påverkas av alla andras åsikter, krav etc.

Så, nu börjar vi om.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Frida hade följande att tillägga:

Bra! Gör Hanna-style:) Dina hästar har ju inte blivit så stabila och bra av ingen anledning :)Snaaart kan vi rida ut tillsammans :D

2013-03-01 @ 23:58:55

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback