En bild för hösten

Denna bilden gillar jag även. Även om det länge har varit en bild som tillhört avdelningen - dåliga bilder - så när jag tittade på den idag älskade jag värmen i den. 
 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

FF hade följande att tillägga:

De där e en sån bild man ser i typ tidningar över typ höstmode eller så. Kanske inte värsta kläderna (jag älskar hängslena förresten!) men de ser så fint bondigt höstigt ut. Jag vill slänga mig i en lövhög!

2012-09-23 @ 02:10:08
Lovisa hade följande att tillägga:

Du är jättefin på den här bilden.
Du var jättefin den dagen. :)


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback