västgötaspets vs haj

Medan vanliga ungdomar säkert är ute och roar sig sitter jag och räknar foderstater en lördagkväll. Jag mår dessutom illa. Men jag har bakat 200 kg kakor och ätit nästa lika många, så jag antar att det tillhör kategorin: "Skyll dig själv". När jag var klar med det jag behövde göra började jag göra det jag nästan alltid gör när jag inte har något bättre för mig: sitta och titta på gamla filmer och bilder som råkar ligga inlagda på datorn. Så hittade jag den här gamla godingen och kunde inte annat än att le. 
Var så goda. 
 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback