Premenstruelkarusell

Jag tror att jag i skrivande stund lider utav något som jag skulle vilja kalla för PMS "from hell".
Allt började igår kväll när jag var ute på en liten promenad. jag var i min alldeles egna lilla knäppa bubbla där jag lyssnade på dramatisk musik och tyckte livet var ganska så soft när jag från ingenstans tappade synen nästan helt på höger öga. Inte så bra tänkte jag. Kom hem och insåg att jag fan knappt såg någonting alls. Det var inte lika uppenbart utomhus i mörkret som inomnhus där jag bara såg delar av min fru o inredningen.
Lade mig ner i soffan och långsamt kom synen åter. Så när jag skulle gå och lägga mig kom huvudvärken. En smärre hjärnblödning som tröck på vänster hjärnhalva och öga.
Migrän? Symtomen avlöste varandra. Domnade av i höger hand. En stickande känsla i fingrar och högra sidan av läpparna? Mycket mysigt. Hade tämligen svårt att somna. Vaknade med huvudvärk. Den hänger sig kvar.
Mina bröstvårtor känns som att någon släpat i grus. Och jag känner hur jag har lust att sura ur på hela världen helt utan anledning. 
Att jag typ blir förbannad på frugan för att hon säger att maten är klar. Måste vara PMS. Dessutom svider äggstockarna. 
 
Idag är det underbart att vara kvinna!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Annika hade följande att tillägga:

Aj!! Hoppas det går över snabbt :) kram

2012-11-08 @ 22:48:32

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback