Helg!

Så var dagens examinationsseminarium i radiologi samt tillhörande hemtentamen i strålskydd till ända. Ganska ofta ställer jag mig fråga, är det jag som pluggat för mycket, eller de andra som pluggat för lite? Fri tolkning. 
Nu är det helg, även om helgen inte innebär full frihet så ska det bli skönt att lägga radiologistudierna lite åt sidan. Radiologi var - ändå måste jag säga - ett överraskande intressant ämne. Har suttit totalt absorberad i min engelska radiologibok hela veckan. 
Men nu är det helg, och då skjuter vi den åt sidan och tar det i stället lite piano genom att söka information till veckans problembaserade lärande om vaccinationer. Google is my dear and beloved friend. 
 
God helg gott folk.

Och grattis i efterskott världens sötaste Elmer och hoppas gåsen smakar i helgen.
Min övermicrade ica-bulle sviger i maggropen. 
 
Elmer sommaren 2012 - Rider katten Kut. 
 
Och jag hoppas innerligen att ni ger honom blåbärs-frozen-cheescake, för då blir han SÅHÄR glad, och det borde alla födelsedagsbarn få vara!
 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback