Så gick musten ur mig.

Det är samma visa varje gång. Jag har inga tävlingsnerver. Nervositeten slår mig i magen likt krystvärkar unden en förlossning. Inte glömma bort att andas.
Så var årets 3-års test avklarat. Och vår allas lilla barbie som faktisk vuxit till mäktiga 161 cm över backen uppförde sig utmärkt! Det var en nöjd Trebbe som jag släppte ut i hagen när vi återvänt till Lovö. Nedan följer lite bilder (screenprintade från film) från dagen samt bedömningsprotokollet. Film kommer så fort jag landat lite. Som sagt, musten går ur mig när allt är över. Skönt. Nu laddar vi inför 4-års kvaliten nästa år. Tills dess ska vi köra en massa i sommar så fort min sele och vagn som jag beställt i veckan kommer.

13 maj

13 maj2

13 maj rid 13 maj rid1

13 maj rid2

Bedömningsprotokoll

bedprot


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Annika hade följande att tillägga:

Va roligt! 44 måste la va kanon :) eller?!


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback