I morgon vid den här tiden ...

tre år
... har jag - förhoppningsvis - kvittot på flera månaders träning.
Snart kommer Annikki och Frida, mitt crew, och hjälper mig ladda upp inför 3-års testet i morgon. Sen ska vi ju göra Trebbe fin också, mycket vitt att få .. vitt (!). Inte för att jag inte gillar regn, tycker faktiskt det är riktigt mysigt så här års, men det är lite jobbigt att vara ute och jobba i. Anyhow, när jag släpper Trebbe i ridhuset på Strömsholm i morgon är det upp till honom. Hoppas han gör sitt bästa. Trebbelur fillur har blivit stor.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback