Give me back my life

tja bloggen haha nä ja ba skojja! idag typ ba ha jag kilat iväg till skolan. Sen ska jag typ ät barnmat och skära mig i armarna och klämma finnar. Bränna fast lite löshår i nacken och injicera något i läpparna som jag helt otroligt hittade till värsta asbra reapriset på nätet. Kommer se så jäla bra ut ni kan inte fatta haha. sen tänkte jag ta lite bilder på mig själv och lägga ut på fb. älskar ju bara alla kommentarer haha.
jag har inget liv sa jag det jag är bara en attentionwhore som inte kan stava sätta punkter skriva med stor bokstav i början av en mening och har ett ordförråd på högt 50 ord. jag är slapp pommes vars högsta dröm är att bli bjuden på skumpa av någon våldtäkts man på stureplan haha.
Nej nu ska jag och mitt sönderblonderade hår gå och shoppa lite!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback