Jourhem

Praktiken på kattstallet i Åkeshov är över och med den det första läsåret på djursjukskötareprogrammet i Skara. Tro på fan om jag blev med jourkatt - bara för att jag varit på ett kattstall - och inte vilken jourkatt som helst, utan den människorhatande attackerande lilla Grimma med fem ungar. Jodå. Av någon anledning fick de på kattstallet för sig att hon skulle fungera perfekt med mig, så jag lät mig övertalas. Hela sommaren, tills de att ungarna är tillräckligt stora för att säljas, ska de stanna hos mig. Grimma trivs mycket bättre här! Från att ha legat halvt apatisk på katthemmet och fräst åt allt som rört sig varvar hon i skrivande stund flugjakt med att kolla in utsikten. Hon vågar sig alltså fram trots att jag sitter vid datorn och grejar, vilket är väldigt stora framsteg :) Så de kanske inte hade så fel ändå.

Här nedan är en liten film på de små liven :)

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

catlady? hade följande att tillägga:

Åh herregud!! GE MIG!! :D

2012-06-07 @ 16:09:32

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback