Förutom att det regnar ..

.. mest hela tiden och alldeles för mycket som det är just nu så skiner solen i mitt hjärta och sinne. Till helgen är det tävling för Sessan och Bella igen. Jag startar Sessan och Camilla Bella. Järfälla står på tur. Klippet är från förrförra helgen på hölö då jag och Sessan debuterade 95 cm med ett nedslag. Tycker inte att jag kan klaga när jag dessutom endast hoppat henne 1½ gång sedan september förra året. Faktum är att jag är barnsligt stolt! 
Igår var en sjukt kul dag! De var här och filmade från kanal 5 inför programmet "Mitt liv är ett skämt" som skall sändas i höst. Richard Olsson larvade sig i röda snickarbyxor och knallblå gymnastikskor. Jag guidade runt honom i ladugården och visade honom hur man mockar skit, matar kalvar och ropar på korna. Mycket underhållande, så även jag kommer få mina femton minuter av kändisskap. Fuck yeah! Måste säga att Kristoffer Appelquist är en riktig lustigkurre.
 
Och till dig, till alla er som följt mig genom åren. Jag trodde aldrig jag skulle kunna få säga detta, men det sista av honom, av dig har äntligen och låt mig få säga det en gång till Ä N T L I G E N runnit ur mig. Känslan var enorm. Nu har jag livet framför mig igen.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

pillran hade följande att tillägga:

Fy fan va kul!! OCH fy fan va skönt. Nu kan du gå vidare och det är du värd!!! <3<3

2012-07-01 @ 11:07:35
FRIDA hade följande att tillägga:

Oh yeah Hanna!!!! :)

2012-07-03 @ 20:42:01
Anonym hade följande att tillägga:

Hoppas Camilla behandlar Bella bättre än sina egna, hon höll på å bli av med sin tävlingslicens på en dressyrtävling för ett par veckor sen efter å ha piskat på den på framhoppningen samt kastat in sand i munnen på hästen.. överdommaren såg det inte så hon kunde tyvärr inte rycka licensen, men det var prat om å anmäla henne till länstyrelsen för djurplågeri.. så hoppas du har ett vakande öga så inte bella blir sönderpiskad å får sand inslängd i käften på framridningen när hon blir förbannad..

2012-07-05 @ 01:20:00
Annika hade följande att tillägga:

HÄRLIGT!!


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback