Död mus

I lördags ösregnade det och var runt fem grader utomhus. Det hade passat bra att ligga nerbäddad under tjocka täcken i en säng, med raggsockor på fötterna och en kopp varm choklad i handen framför en bra rulle. Men nej. I lördags var det konsert. Deadmau5 var i stan och jag hade i något svagt ögonblick köpt mig biljetter någon gång i januari? Kan det ha varit så länge sedan? Herregud. I alla fall. Det ösregnade och var kallt, men när herr död mus började spela och alla stod som pressade mot varandra som laxar i laxaskar och studsade i takt till musiken kände jag varken av kylan eller regnet. Fan va bra det var.
Sista låten som jag aldrig hört tidigare har nog redan blivit min theme song för sommaren.
Så njut gott folk, det gjorde jag, jag grät för ja, det väckte de känslorna inom mig.
p.s. bör tilläggas att jag på hemvägen kände exakt hur blöt och kall jag var, så det var en ganska otrevlig resa från globen ut till lovö.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anne hade följande att tillägga:

Den var lång, den här låten,..men jag gillade den också.

Det blev som ett tema, dina två senaste inlägg på bloggen.......

Katthem, katter och sedan död mus! Idag flyttar resten av kossorna härifrån......sen är det tomt......vita huset är redan tomt och flyttstädat, röda huset är nästan tomt det med, har bara kvar de grejer vi måste använda till vi också drar! Städningen är bokad här med, uthusen tömda och sopade, loppisen i Almunge har mycket grejer till salu må du tro. Hetvattentvätt hemlånad för att imorgon sanera ladugården så det drar ihop sig. En mjölkning kvar, då ska det bytas öronmärken på alla kor, till nya med chip i så att roboten kan läsa av dem, sen lasta och så åker de ner i kväll till Anders och Karin. Annika har tagit ledigt tors. fred och ska vara där och hjälpa dem hitta in i roboten, det tror jag är bra, hon kan ju djuren och är lugn och säker. Stor kram från oss på Vallby! <3

2012-06-06 @ 07:57:11

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback