Ingen teckning men det kunde ha blivit betäckning

Trebbe har inte kopplat att han inte har några testiklar, fortarande. Han verkar inte heller ha kopplat att Bella är hans mamma, eller så går han bara igång på det där med incest. Trebbe och Bella går inte i samma hage här i Skara, vilket är bra ur många synvinklar som jag inte tänker vinkla fram här, men så idag när jag och Annikki skulle skritta ut började Trebbe "hingsta upp sig" när han fick syn på Bella så jag tänkte att det var bäst att de två fick hälsa på varandra innan hon skulle kasta upp mig. Han kröker nacken, brummar lite och halar fram lemmen. INTE OKEJ? Nej det tyckte inte jag heller, så jag klappa till han i buken och bad han "dra in kuken!". 
Det blev inte mer dramatiskt än så, Annikki kastade upp mig och så red vi ut. Jag har inte suttit på min treåring sedan ... maj? och han gick snällt på som han inte gjort annat. Sa jag att vi red barbacka?

Du vet helt enkelt att du lyckats med inridningen när du kan skritta ut barbacka på din treåring tre månader senare. 

Jag har saknat Trebbelur fillur. 
 
Snål-ove får bassning på skoningen fram på min häst. 

Annikki ligger bakom mig i min säng och flåsar. Hon har-  redan - dragit på sig lappsjukan, vilken enligt wikipediadefinition: "En person som fått lappsjuka känner ett starkt panikartat begär av socialt umgänge vilket gör att personen i fråga känner sig instängd." enklast botas genom att träffa folk, så vi får väl försöka ge oss ut i skara och träffa lite folk. Vad var det Gunde sa? I N G E N T I N G är omöjligt!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback